Korte geschiedenis

In september 2014 hebben wij onze charter gehad in lunchcafé De Zoetelaar van Stichting Ipse De Bruggen. Sinds die tijd hebben wij ons ontwikkeld tot een volwaardige serviceclub met mooie projecten. Wij vergaderen elke eerste dinsdag van de maand.

Elke derde donderdag organiseren wij een alternatieve vergadering. Dit kan een bedrijfsbezoek of presentatie zijn. Je vind hier meer informatie over in onze agenda.

Onze vergaderingen vinden op dit moment plaats bij Hudson Zoetermeer (Hugo de Grootlaan 2, 2729 NC Zoetermeer) Je kunt hier gratis parkeren bij de locatie.
De vergaderingen starten om 20.00u. Tussen 18:30u en 20.00u kan er ook gezamenlijk worden gegeten. Na de vergadering praten we graag onder het genot van een drankje na.