Club kerstdiner

Op donderdag 15 december 2016 vond het Kiwanis kerstdiner van onze club plaats met de leden en de partners van de leden. Tijdens deze gezellige bijeenkomst werd Stichting Leergeld in het zonnetje gezet en ontving Stichting Leergeld de opbrengst van de mountainbiketocht. Daarnaast werd ook Arthur Singendonk in de schijnwerpers gezet vanwege zijn uitzonderlijke verdiensten voor de club en de organisatie van de mountainbiketocht. Hij ontving onze (wissel)kubus van verdienste.
Het bijzondere groepsgevoel en de resultaten van het afgelopen jaar hebben we bij dit kerstdiner in restaurant Tot Zo gevierd. We hebben de mouwen alweer opgestroopt voor 2017 en gaan nog mooiere evenementen organiseren voor de kinderen. Wij wensen iedereen mooie, gezellige dagen toe en een voorspoedig en gezond 2017!