KAZ groot succes

Serviceclub Kiwanis Zoetermeer laat kinderen met een ZoetermeerPas genieten bij Attractiecentrum Zoetermeer

Kinderen Actief in Zoetermeer (KAZ)

De serviceclub Kiwanis Zoetermeer heeft zaterdag 5 maart een leuke en sportieve ochtend bij Attractiecentrum Zoetermeer georganiseerd voor kinderen in de leeftijd van 6 tot 12 jaar, die in het bezit zijn van een ZoetermeerPas. KAZ is een project dat door Kiwanis Zoetermeer al enkele jaren achter elkaar wordt georganiseerd.

Goede organisatie en veel enthousiaste en blije gezichten

Voor de kinderen begon de dag om 10.00 uur met drinken en een stuk heerlijke taart, gesponsord door Bakkerij Ammerlaan. Na het nuttigen van de taart gaf wethouder Taco Kuiper het startsein voor de activiteiten onder deskundige begeleiding van Attractiecentrum Zoetermeer met ondersteuning van leden van Kiwanis Zoetermeer.

De kinderen gingen in groepen drie activiteiten ondernemen, Mission possible, Bungee run en Bungee soccer.

Wethouder Taco Kuiper, Sociale Zaken, heeft na het geven van het startsein op een leuke en informele wijze met de kinderen en hun begeleiders kennis gemaakt. Vervolgens werd iedereen getrakteerd op een lekkere lunch. Om ca. 13.30 uur ging iedereen met een goed gevulde goodybag weer huiswaarts. Het was een geweldige dag met intensieve activiteiten en overal vrolijke en enthousiaste gezichten