Kiwanis en het Kerst Circus in Zoetermeer

HET CIRCUS IS IN DE STAD!

En via Kiwanis Club Zoetermeer worden er enkele gratis kaarten beschikbaar gesteld!

Deze “gratis”* toegangskaartjes worden aangeboden door Zoetermeer Aktief (www.zoetermeeraktief.nl) en Kerst Circus Zoetermeer in samenwerking met Kiwanis Zoetermeer (www.kiwanis.nl/zoetermeer/)

De kaartjes zijn geldig op vrijdag 29 december voor de voorstelling van 16.30 uur.

De kaartjes worden weggegeven op volgorde van binnenkomst aan een geselecteerde groep mogelijke bezoekers. De personen die zich het eerst melden gaan voor.

Na aanmelding sturen wij een berichtje dat we de e-mail in goede orde hebben ontvangen. Volgende week woensdag sturen wij een bevestiging wie er daadwerkelijk in aanmerking komen voor de kaartjes.

De ouders/ begeleiders zijn tijdens de activiteit verantwoordelijk voor de kinderen.

Het programma is als volgt:

16.00-16.25 uur kaartjes afhalen bij Kiwanis leden

16.30 start voorstelling van Kerst Circus Zoetermeer

Wie organiseert deze dag?

Kiwanis Zoetermeer is een serviceclub met als motto “serving the children of the world”. Wilt u meer weten over dit project en deze club kijk dan op de website www.kiwanis.nl/zoetermeer/.

Dit bezoek wordt mogelijk gemaakt door Zoetermeer Aktief en Kerst Circus Zoetermeer.

Mochten u en uw kind onverhoopt toch niet kunnen op 29 december, wilt u dan tijdig een email sturen naar kiwanisdehoop@gmail.com.

*gratis voor gezinnen, maximaal 20 kaartjes beschikbaar, vaste tijd en datum en niet in te wisselen voor geld