Sinterklaasfeest was SUPER!

Afgelopen zondag 26 november heeft voor de 5e keer het sintfeest voor de minima plaats gevonden in het Stedelijk College. Met 100 aangemelde kindjes werd dit een bijzondere middag. Er was een luchtkussen buiten aanwezig en de kinderen konden zich binnen laten schminken. Wethouder Taco Kuiper ontving de Sint en zijn Pieten. Er werd gedanst en liedjes gezongen. Na afloop kregen de kinderen een goed gevulde goodybag met een kadootje van de Sint mee naar huis.

Dit evenement werd gesponsord door:

Gemeente Zoetermeer, Zoetermeerfonds, Fonds 1818, Nationaal fonds kinderhulp, Albert Heijn Seghwaert, Jumbo Meerzicht, Stichting kledingbank MEVE, Stichting Sintvoorieder1, Voedselgroep 2.0, Jong Perspectief, Humanitas, Piëzo, restaurant De Beren, MacDonalds, Stichting Allerliefst (kraamzorg), Zoetermeer Actief, Gerard van Warmerdam fotografie, Administratie- & Assurantiekantoor De Braecken, Spreekmeester Ron Verhaak, Kiwanisclub Zoetermeer, Stedelijk College Zoetermeer, Banketbakker Ammerlaan, Sinterklaas en zijn Pieten, en last but not least... Alle vrijwilligers!