Uitnodiging Weconomics boekpresentatie

Kiwanis Zoetermeer de Hoop, Uitnodiging.

Boekpresentatie Weconomics Tetralogie 4 juni 2013.

Serie van 4 boeken over oorzaak en oplossing welvaartscrisis.

Paul Bessems schreef de afgelopen 2 jaar een serie van 4 boeken over oorzaak en oplossing van onze wel-vaartscrisis. Het uitgeven van een managementtetralogie is uniek. Met de crisis in het achterhoofd en het uitblijven van oplossingen door politici, economen en bestuurders, biedt deze serie de belangrijke en lang-verwachte ‘stip op de horizon’, om structureel uit de crisis te komen. Tijdens de boekpresentatie zal Paul een toelichting geven op Weconomics en de Weconomics Tetralogie.

Programma voor de boekpresentatie:

21.00 - 21:10 Ontvangst en Introductie Paul Bessems door Scott van der Leeuw

21.10 - 21.45 Presentatie Paul Bessems

21.45 - 22.30 Vragen, discussie, mogelijkheid tot aanschaffen boek(en)

22.30 - 23.00 Afsluitende borrel

Kiwanis Zoetermeer de Hoop:

De Kiwanis is een serviceclub die zich inzet voor diverse goede doelen voor kinderen. Op creatieve wijze proberen wij geld op te halen maar ook steken we zelf de handen uit de mouwen. Kiwanis is een wereldwijde organisatie, verdeeld in diverse regio’s. Onze clubnaam is ontleend aan HET monument in Zoetermeer “Molen De Hoop”. De naam van Kiwanis Zoetermeer de Hoop heeft meerdere betekenissen: Wij geven kinderen hoop en door de Molen wordt de binding met Zoetermeer bevestigd.

De Weconomics Tetralogie Boekpresentatie is bij
BurgGolf Zoetermeer, Heuvelweg 3, 2716 DZ ZOETERMEER.
Er is voldoende gratis parkeergelegenheid.

Opgeven via kiwanisdehoop@gmail.com

De presentatie is kosteloos, drankjes zijn voor eigen rekening.